Fotboll i mitt hjärta!<3

Jag älskar fotboll!! Jag spelar i Järla IF, jag gillar att va målvakt och mittfältare.
__________________________________________________________________
1-1
_____
Just nu sitter jag och tittar på Sverige-Holland de blev precis mål till Holland, skit också
2-1 till Holland.
_____________
Men nu e de straff för Sverige! Hoppas Hoppas Hoppas! Nu måste jag titta, Yaass
Nr:7 Sebastian Larsson snyggt mål! Nu e vi me igen Sverige!
2-2
____
SKITBRA! Mål .D
Nr:20 Ola Toivonen MÅÅÅL! Bra Sverige
Som ni märker så bloggar jag under hela denna match! Jag kommer lägga till lite kommentarer när de behövs
Nu e de hörna för Holland men den rensar vi. Just nu ligger de 3-2 till Sverige för dem som inte hänger med riktigt
______________________________________________________________________________________________
Frispark för Holland Orsak: Stämpling
_________________________________
Hörna för Holland.
________________
Frispark för Sverige, Orsak: Hands
_____________________________
Frispark för Holland! 10 min kvar men vi rensar!
_________________________________________
Frispark för Sverige jätte snyggt men Holland räddar!!!!
_______________________________________________
+2minuter!!
____________
Gult kort för en kille i Holland
_________________________
Vi e vidare!!!!!
______________
Och matchen slutar med 3-2 till SVERIGE!!!!
____________________________________
Bra jobbat Sverige! God natt <3


Som ni kanske märker.. Är jag ett helt Crazy fotbollsfan x') Och jag förstår om ni inte fattar nånting av dethär.
Det gör t.ex inte Julia (;

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback