Facebook grej..♥

Naomi Hailemeskale

En snäll och söt tjej som går i 7:an som jag känner genom en gemensam vän!♥


Julia Dyberg

Min kusin som är super snäll och söt o duktig på att rida saknar dej


Michelle Hashemi 

En snäll och söt tjej som går i min parallelklass


 

Malva Gefvert

Söt och snäll tjej som jag bodde granne med ganska länge


Hon till vänster<33


Elina Palmin

En sört och snäll tjej som går i min skola! Vill lära känna


Lisa Örtenholm

En snäll och söt tjej som jag inte känner så bra gick ett litet tag på min fotboll..


Max Möller

En snäll kille som går i min parallelklass..


Mariam Alwakil

En söt och jätte snäll tjej som gör i min parallelklass!!


Valter Levander

En jätte schysst och söt kille som går i min parallel klass, Saknar dej

Hannah Persson

En jätte snäll och söt tjej som jag träffade i skåne i sommras, Vi måste träffas!


Hoppas ni inte behövt väntat förlänge... hehe sry!<3333//

Othili<333

 


Kommentarer
Anonym

Är du kär?



I så fall e det i Valter ?



2012-03-02 @ 09:57:28
Othilia

Vem..?



2012-03-02 @ 10:04:55




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback