Onsdag...?

1FEBRUARI hihi ;) haha igentligen spelar inte de ngn roll men...
Ja vad ska jag göra idag då!? Fortfarande sjuk :( vaknade 08.30 o har tittat på tv och gjort läxa har en/två kvar men en som ska vara klar imorgon så fixar de om en liten stund! Först ska jag äta frukost är sjukt hungrig!;)
yaya hoppas ni har en kul skoldag...eller semester a jag vet inte vad ni gör men a...
Har ni frågor om ngt så är de bara att skicka ett mail till mej på [email protected]/skriv en kommentar!
Glöm inte att skriva namn och om ni vill at jag lägger ut ert namn och frågor på bloggen, skicka gärna bild om ni vill!:)<33 Jaa ska ta de lite lungt nu o gå och ta mej ngt att äta o sedan titta lite på tv o sen blire läs-läxan!<33
Ska försöka slänga in ngr inlägg då och då!<33
Vi hösr sen då//Othilia<33

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback