Skoolan:)

Glad att vara tbx i skoolan och träffa alla underbara kompisar!!<33
Ja idag hade vi bild sisita lektionen man skulle typ göra en mall av en bokstav:) Jag tog 'N' och sen skullen man typ ta olje kritor och göra massor av 'N' på ett A5 papper typ..:)<3
Ja sen har vi haft lite matte, läsförståelse, deckarhandboken mm<3
På första rasten så var inte många från 5B ute:( Så jag träffade tjejerna därifrån på lunchen och lunchrasyen<3
Men på första rasten så var jag me Lollo och Allis!<33 Ja... efter skolan gick jag en bit med Allis och Vera<33
Sen gick jag hem och nu sitter jag med datorn lite och tittar lite på TV..o FB, sen ska jag på pianolektion<33 Hoppas ni haft en kul dag!<33
Ja då så ska jag lämna ifrån mig datorn men ja jag bloggar sen efter pianot!<33

Kommentarer
Anonym

5 FRÅGOR



är du singel?

är du kär?

tycker du att du sjunger bra?

tycker du om din skola?

vilket är ditt favvo ämne?



2012-02-08 @ 16:40:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback