Beata!<33

Heej!<3
Beata:
Idag vaknade jag typ 10.00 sen efter ca en 40 min så ringde Beata så jag fixade iordnig mig o vi gick ut och åkte Snowbow!!<333 Nu är Beata på träning, men när hon kmr hem så ska vi åka mera tror jag eller a vi ska iaf göra någonting!!:))<33
Asså skulle kunna ta 1000000000000000000 fina bilder på henne men då skulle typ bloggen bli sur på mej...xD kanske.. aja men här är ngr av alla fina bilder på henne!!<333
Bea och jag!<33
Issa o Bea men a beata till höger!<33
Fotboll:
Idag blire/blev de ingen fotbolls träning har vart sjuk... o jag var med på en cup igår o jag har fått lite hosta nu efter de på cupen spelade vi 3 matcher första var inte jag me på dårå men a... men de andra två matcherna var jag me på o då stod jag målvkat...är ganska nöjd eftersom 99:or asså även fast de blev 5-1 i den sista matchen så e jag ändå "ganska" nöjd!:)<3
Första:2-0 till dem
Andra:2-0 till dem
Tredje:5-1 till dem
OBS!! De var en 99:cup
Yaya...hihixD nä men ja nu sitter jag här o bloggar o väntar på att Beata ska komma hem/bli klar xD<33
Naglar:
äää medans Beata var/är på träning så har jag gjort en massa läxor Dx o mamma har målat mina naglar!!
nom nom nom

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback