Facebook status!:)

De sju första som gillar skriver jag om på min blogg!:)
http://othilialife.blogg.se/

Laila Arman
-- En söt och snäll tjej som är storasyrra till min kompis (Mitra Arman)!♥
Laila Arman




Gabriella Wolfe--En super söt, snygg underbar snäll osv tjej jag någonsin träffat!!♥ÄLSKAR DIG♥


Samuel Fischer--En kille som jag inte känner så bra men som är snäll och gillar att sporta och är bra på fotboll:)
När han var liten :)

Michelle Hashemi--En söt & snäll tjej som går i min parallel klass:)♥
Michelle Hashemi

Vendela Lindblom--En söt o snäll tjej som är bra kompis med Ebba:)♥
Profilbild

Mariam Alwakil--En söt och snäll tjej som bryr sig om alla!!!♥

Maria Rosas--En söt tjej som går på piano (tror jag)♥


//Othilia<333


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback