Ja då var de Fredag:)<333

Idag så hade vi hemkunskap vi gjorde en fruktsallad med ett halvt äpple en halv banan, (en hel om man ville) vindruvor, granat äpple och apelsin saft fick vi men de andra fick äpple juice:) De var väldigt gott!
Sen hade vi typ massage och lunch o fotboll på första rasten andra rasten hade jag sånglektion...
Sista lektionen, slöjd vi ska typ göra skåp så vi tränade typ på tt borra och sen skruva i en skruv o a typ de....
Sen följde finaste Allis med hem o vi typ satt vi datorn o jag visade henne lite foton från tjörn, skärhamn...<3333
kl halv fyra så typ skulle jag iväg på ngn kör.... De var ganska kul! Och nu så sitter jag hemma o har lite huvudvärk o bloggar xD<33333
Missa inte att kolla in Nellie Bertssons blogg klicka häär!!! Den är sjukt bra!!<3333
XOXO//Othilia<3333

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback