Ja må hon leva...

Grattis finaste mamma!!<333 Hoppas du haft de roligt med Marie och Elisabeth!<33
'Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, javisst ska hon leva ut i hundrade år'!! (stavning xD)
Ett fyrfalligt leve för Annelie hipp hipp Hura Hura Hura Hura!!!<3333
Älskar dej mammsen!<33 Hoppas du ser detta inlägg<33
Happ de var de de x) nä men vi har precis ätit middag de var jättegott, kycklingrullader med potatis o sallad!!<33
Efterätten vet jag inte riktigt än men de blir nog ngt smaskigt!!<33
Jag hoppas ni uppskattar min blogg!!<333
Ni betyder allt för mej!<33// Othilia<33
Btw jag ska fixa min hedder...
Klumpiga Othilia är den som ligger bakom de...!<333
Tar ett foto sen på tårtan!<33
Grattis ännu en gång mammsen!!<333

Kommentarer
Mamsen

Tack älskade snuttunge :)

Dagen har varit fantastisk och även kvällen, ser fram emot tårtan :)



2012-01-19 @ 21:14:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback