Skolan

Klarade mig igenom första dagen i skolan ;) De gick bra! Vi typ gick igenom lite saker vi skulle göra under terminen. Och vi hade Engelska, vi ska i 2 veckors tid göra antingen i par eller ensam en powerpoint presentation om något speciellt ställe/byggnad/park... i London. Vi har inte fått några läxor än (skönt) men de kommer nog imorgon. A och sen såg vi typ på en liten film om Frankrike som vi ska på klassresa (typ klassresa) till i december:) De ska bli jätte kul! Sen jobbade vi lite i 'Deckarhandboken' som är en förklaring hur man gör en deckarbok, man får göra uppgifter o kapitlen. Sen så fick vi typ lyssna på en lite rolig låt som man fick rita typ en bild till...xD Min blev ju väldigt "vacker" såklart.... aa och sen så slutade vi 14.10 men jag hade glömt nycklarna så mamma fick åka hem tidigare från jobbet, så vi tog en promenad till Storängen och sen tillbaka xD Tips: Glöm aldrig nycklarna hemma!!!xDD Jag var helt frusen efter!!!!!! XOXO// Othilia<3

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback