De här är det jag tkr!

Vad gillar ni att läsa om?
För mig är de viktigt att ni gillar det jag skriver!
När man har en blogg så vill man ju oftast iaf förmedla/berätta ngt!
Jag vet bloggar som gör det, de har liksom ngt speciellt att skriva om tex. Hästar
Jag vet inte vad jag ska skriva om.
För er som ska/vill skaffa blogg- tänk på vad ni skriver det kan tolkas fel hos vissa och rätt hos andra!
Man ska ALDRIG snacka skit om ngn eller säga dumma saker, ta de privat! Hur tror du den som blir utsatt känner sig? Den som läser det sen kan tolka det som att den personen är helt dum eller vad som helst!
Vrf skapar men rykten? Vrf vill man skada ngn genom att trycka ner den?
Och vrf bråka/vara taskig på internet!? Vågar du inte säga det på riktigt?
Det är bara töntigt att sitta framför sin dator/mobil och trycka ner/ vara taskig mot ngn annan på internet!
Det är lätt att skriva masor av taskiga saker på internet som du igentligen ALDRIG skulle sagt i verkligheten!
En annan sak jag lärt mig är att man ska ALDRIG kommentera ngn annans utseende inte sitt eget heller för den delen! Det är väl ändå insidan som räknas eller?
Visst de finns inget rätt eller fel! Och ja de är ett fritt land man får tycka vad man vill men ska jag ge er ett tips?
1. Om du tkr ngt är fult eller vad som helst, håll de helt för dig själv, inte snacka med ngn annan om de! Även fast du inte tror det så kan ngn höra satt de kommer ut ändå!
2. Behandla han/hon som du själv vill bli behandlad!
//Othilia<333

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback