Hemma från skolan nurå;)<33

På vägen till skolan....
När jag skulle gå till skolan imorse slog de mig att våran granne har mina nycklar för hon skulle se efter Snuttan (min katt) så jag ringde mamma och då skulle jag låna min brorsas nycklar men de blev lite körigt. Så hon ringde henne, hon sa att hon var hemmma hela dagen, då löste sig ju allt. Men när jag hade kommit halva vägen till skolan kom jag på att mina idrottskläder låg hemma så jag fick vända och gå tillbaka änu en gång fick jag ringa mamma o fråga om hon kunde mejla min lärare och säga att jag kom sent. Sen så tog jag nycklarna på vägen, och hämntde mina idrottskläder xD
Efter skolan...

14.10 slutade vi idag :) När Jag Alice och Vera skulle gå hem så hittade inte Alice sitt busskort så vi letade bokstavligen i hela skolan xD Till slut hittade vi de i idrotts hallen under en sko typ...

LÄS ALICE BLOGG HÄÄÄR<333
LÄS VERAS BLOGG HÄÄÄR<333

yaya de blev en krånglig dag för oss alla...;)
aa iaf just nu sitter jag ute i köket och ska göra läxor...<333
Men vi hörs lite senare:) Satt ni bara vet så kommer de bara bli ngr få inlägg den här veckan... för de här är mitt schema...

Måndag(idag): skolan och läxor
Tisdag: Match under kvällen och läxor
Onsdag: Piano och läxor
Torsdag: Match och läxor
Fredag: Åker till Katrineholm med härliga fotbollslaget!<333
Lördag: Katrineholm= träningar!<333
Söndag: Åker hem från Katrineholm<33
Om ni ser här nu så måste jag också hinna göra mina läxor.. såå ja men jag försöker blogga så gott de går, hoppas ni förstår!<333
Ha en trevlig dag nu!<333
//Othilia<333

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback