Jag ska uppdatera er lite ;)

Ja idag har jag vart hemma och sjuk halsont, förskyld och feber..:(
Jag har tittat på tv inte så mkt dator, har tovat också xD mm
Om en 50 minuter ska jag se Ghost Whisper jag älskar det programet gillar ni det?
Och juste på påsklovet så åker jag och mamma till Trysil!!<333333
Det är det jag ser fram emot just nu och såklart att efter det så kommer Pariskören!<333
De har jag inte berättat om va!?
Jo iaf det är en kör ifrån Frankrike Paris då, våran körledare träffade deras körledare någon gång på någon grej,
iaf så ska de komma till Stockholm Nacka då till våran skola och vara med 5ornas musikklasser vi ska ha konserter
lägger upp vart konserten är och så ni är välkomna!<3
Sedan i 6an (december) så ska vi åka till paris i 5dagar och ha konserter med de gå upp i eiffeltornet och så!
Det ska bli jätte kul!
Ja det var lite om det;)<33
Nu ska jag fortsätta vila får se om jag kan gå till skolan imorgon, juste vandring på Sal-Natur;)
Och grattis Valter på 12-års dagen:)<333
Ni får ha det så bra!<3
/ Othilia

Kom gärna och titta!<33 Man måste köpa biljett läs i vänstra hörnet ;) Hoppas vi ses då!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback